Grupa Polmotor poprzez swoją aktywność marketingową może kojarzyć się poza motoryzacją przede wszystkim ze sportem. Dealer od lat angażuje się w organizowanie imprez sportowych, wspiera m.in. kobiecy klub siatkarski Chemik Police, a jego ambasadorami są utytułowani lekkoatleci: Piotr Lisek, Patryk Dobek i Małgorzata Hołub-Kowalik.
Firma nie ogranicza się jednak w swoich dodatkowych działaniach do sportu, co udowodniła, organizując już po raz kolejny wydarzenie Eska Business Party by Grupa Polmotor. To cykliczna impreza (poprzednia edycja miała miejsce przed pandemią w 2019 r.), która po raz czwarty odbywa się również pod szyldem dealera (przed laty organizowało ją samodzielnie Radio Eska).
Wydarzenie ma łączyć świat muzyki, biznesu i motoryzacji. Biorą w nim udział przedstawiciele różnych branż działających na terenie województwa zachodniopomorskiego. Spotkanie jest więc dla dealera doskonałą okazją do wzmacniania więzi z dotychczasowymi partnerami (wśród gości tej edycji znalazł się m.in. Patryk Dobek, brązowy medalista olimpijski w biegu na 800 m) oraz nawiązywania nowych biznesowych relacji. A do zaoferowania Grupa Polmotor ma teraz jeszcze więcej. Zanim tegoroczna zabawa rozpoczęła się na dobre, firma pochwaliła się bowiem pozyskaniem autoryzacji SsangYonga (to już kolejna, obok Kii, Nissana i Subaru, azjatycka marka w portfolio dealera).
W piątkowy wieczór (18 listopada) salon Kii i Nissana Grupy Polmotor przy ul. Struga zmienił się nie do poznania. Jego wnętrze, do którego prowadził czerwony dywan, przeobraziło się w koncertowo-bankietową salę. Jak na muzyczny wieczór przystało, w salonie pojawiła się scena, a na niej wystąpiły prawdziwe gwiazdy.
Zabawę rozpoczął występ skrzypaczki Marii Radoszewskiej – artystka zagrała najpierw na skrzypcach elektrycznych, a później zaprezentowała swoje umiejętności wokalne. Punktem kulminacyjnym był koncert Agnieszki Chylińskiej, z jej niepowtarzalną barwą głosu i charyzmą. Po niej scenę przejął DJ Gromee – podczas jego występu nie zabrakło utworu „Light me up”, którym zasłynął na Eurowizji w 2018 r. Dalszą nocną zabawę umilały zebranym utwory serwowane przez DJ-a Qjava.
Na wydarzeniu nie mogło rzecz jasna zabraknąć „czterech kółek”. Samochodową ekspozycję dealer zaaranżował „na dziedzińcu” swoich salonów. Uczestnicy koncertowego wieczoru mogli podziwiać m.in. elektrycznego crossovera Nissana Ariyę.
Firma ze Szczecina nie miała łatwego zadania – organizowanie tego rodzaju imprezy w salonie samochodowym to spore przedsięwzięcie, dlatego przygotowania zaczęła już rok wcześniej. Co istotne, frekwencja dopisała, a uśmiechy nie znikały z twarzy gości. Potwierdzeniem udanej zabawy są chociażby liczne relacje z imprezy, które uczestnicy udostępniali w sieci. A to chyba całkiem niezła promocja dla dealera.