Aktualności

Kolejna sieć handlowa stawia na stacje ładowania

W 114 lokalizacjach w Polsce powstanie 276 nowych punktów ładowania „elektryków” – podaje sieć handlowa Stokrotka. Firma w celu wzbogacenia swoich lokalizacji o ładowarki do aut elektrycznych podjęła współpracę z Inbalance grid, litewskim twórcą inteligentnych rozwiązań w zakresie elektromobilności.

Sklep Stokrotki | Fot. mat. prasowe

Stokrotka zapowiada, że jeszcze w tym roku w pobliżu jej sklepów stanie 138 punktów ładowania „elektryków”, a liczba ta zwiększy się z czasem do 276. Stacje ładowania pojawią się m.in. w Lublinie, Warszawie, Łodzi, we Wrocławiu oraz w mniejszych miastach i miejscowościach (także takich, w których brakuje obecnie jakiejkolwiek infrastruktury).

Taka strategia przypomina działanie Biedronki, która pod kątem elektryfikacji stawia również nie tylko na duże miasta, ale i mniejsze lokalizacje. Skala przedsięwzięcia Biedronki jest jednak znacznie większa – przy popularnych sklepach stanie w sumie 1800 punktów ładowania (dla porównania, ich całkowita liczba w Polsce wyniosła na koniec kwietnia br. 6691). Biedronka uruchamia szybkie ładowarki o mocy 120 kW (w styczniu 2024 r. stacje ładowania stały już przy 57 sklepach), z kolei Stokrotka – przynajmniej na razie – nie ujawnia mocy swoich „gniazdek”.

„Jesteśmy zadowoleni, że będziemy mogli wspierać właścicieli pojazdów elektrycznych i inspirować tych, którzy dopiero rozważają poruszanie się takimi autami. Już wkrótce przy Stokrotkach powstaną wygodne i łatwe w obsłudze stacje, zintegrowane z popularnymi aplikacjami do ładowania. Dzięki temu klienci zyskają możliwość komfortowego połączenia zakupów w naszych sklepach z ładowaniem pojazdu – twierdzi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Europa na półmetku
Redakcja
22/7/2024
Aktualności
Tomasz Wróbel. Koszykarska szkoła życia
Redakcja
18/7/2024
Aktualności
Szokujące przejęcie we Francji
Redakcja
12/7/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.