W skład nowej lokalizacji wchodzi salon o powierzchni 300 m² z częścią wystawową dla czterech modeli oraz hala serwisowa (dla Toyoty i Lexusa). – Miejsce spełnia najnowsze standardy importera, a jego przygotowanie trwało około 10 miesięcy. Zanim jednak rozpoczęliśmy właściwe prace, musieliśmy wybudować obok budynku przeznaczonego na nowy salon punkt przeznaczony autom używanym, bo dotychczas ich sprzedaż odbywała się w obecnie już zmodernizowanym obiekcie – przybliża Sebastian Myślikowski, dyrektor zarządzający Lexus Lubin.
To już 14. punkt w sieci dealerskiej marki, a przy tym drugi w województwie dolnośląskim. „Salon w Lubinie powstał zgodnie z założeniami Lexus Retail Concept, łącząc styl z komfortem oraz ergonomią. Wnętrze jest eleganckie, a designerskie detale nawiązują do stylistyki samochodów Lexusa” – zwraca uwagę Piotr Pawlak, szef działu projektów specjalnych w firmie Toyota Motor Europe.
Grupa Toyota Dobrygowski znalazła się na 13. miejscu tegorocznej listy TOP50 (awans o siedem pozycji), z liczbą 5 556 sprzedanych nowych samochodów (+29,45 proc.).