Umowa partnerska oferuje klientom Ford Polska szeroką gamę opcji finansowania pojazdów – od leasingu operacyjnego z możliwością nabycia samochodu po zakończeniu umowy, po opcję zwrotu pojazdu do dealera. – Program finansowy oferowany przez SCM we współpracy z Ford Polska zapewni kompletne rozwiązania, począwszy od finansowania hurtowego, aż po finansowania dla klientów detalicznych, takie jak pożyczki dla konsumentów i pożyczki balonowe oraz bardzo popularne produkty z wysokim wykupem dla przedsiębiorców, jak Ford Leasing Opcje, które zapewniają klientom wysokie bezpieczeństwo i wybór najlepszej opcji zakończenia umowy w zależności od preferencji finansowych i biznesowych. Przygotowywane wspólnie rozwiązanie ma na celu zapewnienie wysokiej penetracji produktami detalicznymi na zakup samochodów marki Ford, co w przyszłości przełoży się na zwiększony poziom powrotów do salonów dealerów – komentuje Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska
Równocześnie Ford intensywnie rozwija swoją ofertę zelektryfikowanych pojazdów, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów oraz firm z branży logistycznej. Elektryczny Ford E-Transit, będący liderem w segmencie dostawczych pojazdów elektrycznych, cieszy się dużym zainteresowaniem m.in. wśród firm kurierskich w Polsce, gdzie tysiące takich samochodów codziennie wspiera ich operacje. W gamie Ford Pro dostępne są także elektryczne modele E-Transit Courier, E-Transit Connect oraz E-Transit Custom, a w salonach można znaleźć m.in. Mustanga Mach-E, Explorera czy hybrydową wersję Kugi. Nowe rozwiązania finansowe uwzględniają potrzeby zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych, zapewniając im dostęp do szerokiej gamy pojazdów, od miejskich po dostawcze.
Rozbudowana oferta finansowania obejmuje klasyczny leasing operacyjny z umową do 72 miesięcy, w ramach której klient samodzielnie zarządza eksploatacją pojazdu, a własność przechodzi na niego automatycznie po uregulowaniu ostatniej raty. Program Ford Leasing Opcje, będący uproszczoną formą abonamentu, zapewnia gwarantowaną cenę odkupu, umożliwiając klientowi wybór: zwrotu, wymiany lub wykupu samochodu po zakończeniu umowy. Trzecim rodzajem finansowania jest wynajem długoterminowy, który nie wymaga wpłaty początkowej ani wykupu pojazdu. W tej formie finansowania przedsiębiorcy otrzymują jedną fakturę miesięcznie obejmującą koszty finansowania, serwisu, opon, ubezpieczenia, assistance oraz samochodu zastępczego, a także możliwość skorzystania z rabatów na paliwo.
Mariusz Klepacz, członek zarządu Santander Consumer Bank
– Cieszymy się, że możemy współpracować z tak renomowanym importerem jak Ford Polska oraz z partnerami wchodzącymi w skład sieci Forda – mówi Mariusz Klepacz, członek zarządu Santander Consumer Bank. – Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu Santander Consumer Multirent, popartemu realizacją kontraktów w formule captive, mamy możliwość kompleksowego wsparcia Ford Polska, dostosowanego do strategicznych celów marki. Naszym celem jest z kolei budowanie relacji, która wzmacnia markę Ford, odpowiadając na oczekiwania współczesnych klientów, a także łącząc wiedzę w zakresie technologii, konstrukcji produktu oraz obsługi klienta na najwyższym poziomie – dodaje ekspert.
Ford Polska i Santander Consumer Multirent dzielą wspólne międzynarodowe doświadczenie i rozumieją wyzwania dynamicznego rynku motoryzacyjnego. Dzięki tej współpracy klienci Forda – w każdej grupie wiekowej – mogą liczyć na wyjątkowe rozwiązania w zakresie finansowania oraz szeroki wybór pojazdów, dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań.