Aktualności

Auto detailing – blask lakieru na lata

Auto detailing staje się coraz bardziej popularną usługą na rynku, a co za tym idzie, rośnie również liczba firm oferujących powłoki ceramiczne. Jak wybrać najlepsze produkty dla swojego salonu i zadbać o to, żeby nasi klienci byli w pełni zadowoleni?

Coraz więcej klientów, kupując samochód, decyduje się na instalację powłoki ceramicznej. Dotyczy to już nie tylko segmentu premium, ale i aut klasy średniej. Korzyści są oczywiste – oprócz utwardzenia lakieru to przede wszystkim błyszczący samochód, który wygląda lepiej niż po opuszczeniu linii produkcyjnej. Auto mniej się brudzi, łatwiej je umyć, jest bardziej odporne na zarysowania, promieniowanie UV oraz plamy i co najważniejsze – latami zachowuje świeży wygląd. To wszystko odgrywa oczywiście niebagatelną rolę również przy ewentualnej późniejszej sprzedaży pojazdu.

Dealerzy, wprowadzając do swoich salonów usługi auto detailingu, powinni zwracać uwagę przede wszystkim na jakość oferowanych produktów. A z tym bywa różnie i może zdarzyć się, że rozczarowany usługą klient nie tylko nie wykona jej ponownie, ale nie skorzysta w przyszłości z żadnych innych usług konkretnego serwisu. Firma Gtechniq Polska to producent renomowanych na całym świecie powłok ceramicznych z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży. W czym tkwi sekret? – Firma Gtechniq pochodzi z Wielkiej Brytanii i została powołana przez fizyka kwantowego, Drew Gilla w 2001 roku. Był on niezadowolony z ówczesnych produktów do ochrony lakieru, więc postanowił stworzyć powłokę, która pozwoli zachować wygląd nowości auta na lata – mówi Michał Zaborowski, dyrektor zarządzający firmy. I dodaje:  Gtechniq Platinium to więcej niż powłoka ceramiczna. To kompleksowe rozwiązanie dedykowane wyłącznie dla dealerów samochodów, które spełnia wysokie oczekiwania klientów. Jako jedyni na rynku pomagamy dealerowi wdrożyć i kontrolować cały proces obsługi klienta, żeby zadbać o jak najlepszy efekt końcowy.

W wielu salonach dostępne są produkty, które można kupić na przykład na Allegro lub AliExpress za 250-300 zł. – Jeżeli klient zapłaci 3000-4000 zł za nakładanie powłoki u dealera, a potem zobaczy ten sam produkt za ułamek ceny w internecie, poczuje się oszukany – tłumaczy Zaborowski. – Dlatego naszych produktów nie znajdzie się w internetowych serwisach sprzedażowych. Co więcej, ich cena nie jest podawana na stronie producenta. Produkt jest oferowany tylko autoryzowanym dealerom, a każda sztuka ma unikatowy numer seryjny – uzupełnia.

Rozszerzając swoje portfolio o usługi auto detailingu, dealerzy powinni stawiać na jakość i sprawdzonych partnerów w branży, dzięki czemu zdobędą nie tylko dodatkowy zysk, ale i wielu zadowolonych klientów. Właśnie dlatego, auto detailing staje tak popularny w kolejnych salonach.

GTECHNIQ Polska
ul. Jeziorki 86, 02-863 Warszawa
tel: 500 800 639
email: kontakt@gtechniq.pl
www.gtechniq.pl

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Nowy format Renault
Redakcja
24/4/2024
Aktualności
Rynek „elektryków” – mniej Europy, więcej Chin
Redakcja
23/4/2024
Aktualności
Toyota ze wzrostem w I kw.
Redakcja
19/4/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.