Wydarzenia

Wirtualny Nowy Przemysł, „Rzeczpospolita”: Program „Toyota pewne auto” coraz bardziej popularny


Aż o 19 procent wzrosła w tym roku liczba aut używanych sprzedawanych w ramach programu „Toyota pewne auto”. W okresie od stycznia do lipca 2016 nabywców znalazło 9579 szt. używanych samochodów, w tym 2543 auta marek innych niż Toyota (wzrost o 17 proc. w stosunku do roku 2015). W programie bierze już udział 65 punktów sprzedaży, ich liczba nadal rośnie. W tym roku sprzedano 1803 egzemplarze modelu Yaris, 1558 Aurisów, 1185 Avensisów, 1160 Corolli oraz 427 sztuk modelu RAV4. W programie można nabyć też auta innych marek – ich udział w wolumenie wynosi 27 proc. Średni wiek sprzedawanych w ramach tego programu samochodów to 5 lat. ”W IX edycji badania Niezależnego Badania Satysfakcji 2016, przygotowanego przez DCG Dealer Consulting, pod patronatem Związku Dealerów Samochodów i Polskiej Izby Motoryzacji program zajął 1. miejsce, zdobywając 4 punkty (miejsce 2. – 3,28 pkt., miejsce 3. – 3,23 pkt)” – podaje Wirtualny Nowy Przemysł.

Na popularności zyskują również programy sprzedaży aut używanych innych koncernów, np. Das WeltAuto Volkswagena. „Rzeczpospolita” wspomina przy okazji o programach innych marek, m.in. Citroena, Peugeota, Opla czy Nissana.