Wydarzenia

SEAT: SEAT Tarraco w nowej kampanii


Nowy spot telewizyjny SEAT-a pojawił się na ekranach 10 państw, w tym w Polsce. Przedstawia on nowy model SUV-a, jakim jest SEAT Tarraco. Reklama wskazuje na konfrontację sił natury z człowiekiem oraz jego motywację do przełamywania barier. W spocie SEAT-a symbolem tej siły jest podwodne nurkowanie w zimnej wodzie w wykonaniu kobiety w neoprenowym kombinezonie. – Wprowadzając na rynek nowego SEAT-a Tarraco chcieliśmy zainspirować wszystkich, którzy pewnego dnia pomyśleli o rezygnacji z aktywnego działania i nieustannego dążenia do rozwoju. Każdy czas jest odpowiedni do zrobienia czegoś, co daje nam poczucie spełnienia, a uciekanie się do wymówek to żadne rozwiązanie. Tarraco – nowy, flagowy model SEAT-a to idealny partner do wspólnego przeżywania tej przygody – mówi Susanne Franz, dyrektor marketingu SEAT-a. Pierwsza faza międzynarodowej kampanii objęła takie państwa jak Polska, Francja, Irlandia, Włochy, Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Szwecja i Meksyk. Spot telewizyjny poprzedza kampania zwiastunowa, która inspiruje do porzucenia usprawiedliwień od działania.