Wydarzenia

„Puls Biznesu”: Tomasz Życki: odpowiadamy na potrzeby mniejszych


„Puls Biznesu” publikuje rozmowę z Tomaszem Życkim, dyrektorem marki Seat w Polsce. „Puls” zaczyna mocno, bo od przypomnienia niedawnego okresu, kiedy w wyniku sporów prywatnego importera z koncernem Volkswagena pozycja Seata na polskim rynku bardzo mocno podupadła. A teraz – ludzie kupują? – pyta „Puls Biznesu”. – Zdecydowanie. W 2014 r. przyrost zarejestrowanych nowych aut naszej marki wyniósł 143 proc. W 2015 r. na polskie drogi wyjechało 7181 nowych Seatów. To kolejny wzrost — tym razem o 30 proc. Polacy czuli głód Seata – odpowiada Życki.
Wywiad to okazja na zaakcentowania silniejszych prób wejścia w rynek flotowy. – Chcemy się skoncentrować na ofercie dla małych i średnich firm. Jestem przekonany, że to segment stworzony dla Seata. Klienci z niego nie potrzebują setek samochodów, lecz kilku, kilkunastu. I pomocy w uzyskaniu finansowania, negocjacji umów serwisowych itd. Zupełnie niedawno zaproponowaliśmy usługę „SEAT for Business”. To zestaw narzędzi, które pozwalają klientowi w jednym miejscu skorzystać z oferty sprzedaży, serwisu, finansowania, a nawet marketingowej. Przygotowaliśmy też park samochodów, z których klienci mogą korzystać, podejmując decyzje o wyborze pojazdów do swojej floty – czytamy w wywiadzie.

Puls Biznesu str. 14