Wydarzenia

„Puls Biznesu”: Audi poprawia wyniki


„Puls Biznesu” przypomina, że po pięciu miesiącach roku zainteresowanie autami Audi spadło nad Wisłą o prawie 12 proc. (r/r), a globalny spadek wynosił blisko 6 proc. Na koniec lipca 2019 r. sytuacja wygląda nieco lepiej, ale tylko globalnie. Na świecie zarejestrowano 1,06 mln aut tej marki, co oznacza spadek o 4,8 proc. Na koniec lipca Audi mogło się pochwalić 7630 rejestracjami nowych aut, czyli liczbą o 17,6 proc. mniejszą niż przed rokiem. Firma podkreśla, że obecnie sytuacja ulega poprawie. — Od początku roku odczuwaliśmy skutki ograniczonej dostępności wielu wariantów modelowych, będącej następstwem nowego cyklu testowego WLTP. Sprzedaż utrudniały wprowadzone w Polsce od stycznia zmiany podatkowe. Niemniej oczekujemy wzrostu sprzedaży, zwłaszcza w drugiej połowie roku — mówi Michał Bowsza, dyrektor marki Audi w Polsce.