Wydarzenia

Newseria: DS tworzy własną sieć salonów


Newseria informuje, że DS – obecnie najmłodsza marka PSA, wdraża nowy plan rozwoju w Polsce, zakładający stworzenie odrębnej sieci obiektów.  W sierpniu ma ona całkowicie przejąć dystrybucję wszystkich aut z logo DS. Planowane jest otwarcie dwóch rodzajów placówek: DS Store oraz DS Salon – wyłącznie dla produktów tej marki. – W tej chwili otwieramy DS Store w Warszawie. Od dwóch miesięcy można nabyć samochód DS 7 właśnie w tym salonie. Dodatkowo w czerwcu planujemy otwarcie DS Store w Krakowie – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Krzysztof Gacek, brand manager DS Automobiles. W artykule czytamy, że część planowanych obiektów z sieci dystrybucyjnej DS jest już w budowie. We wrześniu otwarty zostanie kolejny DS Store w Katowicach, a pod koniec roku wystartuje salon w Łodzi.

Na tym ekspansja marki DS na polskim rynku nie zostanie zakończona. – Chcemy pokryć siecią DS główne aglomeracje w Polsce, stąd w następnym roku dołączymy Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Szczecin, tak aby w 2020 roku mieć osiem lokalizacji w Polsce – mówi Krzysztof Gacek.

Marka DS za 3 lata zamierza sprzedawać ok. 2 tys. samochodów rocznie. Dystrybucja ma być prowadzona wielokanałowo. Klienci będą mogli dokonać konfiguracji samochodu online i dokończyć zakup w salonie. Obecnie DS Store oferuje przede wszystkim nowy model marki, czyli DS 7 Crossback.

Choć już we wstępie artykułu czytamy, że marka DS rozwija własną sieć salonów dealerskich, to Newseria nie podaje żadnych informacji na temat współpracy marki z konkretnymi dealerami.