Wydarzenia

Mototarget.pl: Rośnie popularność SEAT-a


„Wyniki sprzedaży SEAT-a szybują w górę. Pomiędzy styczniem a kwietniem globalne dostawy samochodów hiszpańskiego producenta wzrosły do 158 700 pojazdów, co stanowi wzrost o 14,5% w porównaniu do ubiegłego roku (138 600 aut). W Polsce w tym samym okresie zanotowano wzrost rejestracji nowych SEAT-ów o ponad 26 proc. w stosunku do roku ubiegłego” – pisze portal Mototarget.pl. Największe rynki SEAT-a to niezmiennie: Hiszpania (sprzedaż w pierwszych 4 miesiącach wyniosła 33 800 aut; +22,9 proc.), Niemcy (29 700; +10,0 proc.)  i Wielka Brytania (20 800; +23,7 proc.). Również na polskim rynku SEAT sprzedaje się coraz lepiej. Od stycznia do kwietnia marka zanotowała wzrost rejestracji o ponad 26 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na polskie drogi wyjechało niemal 4 tys. nowych SEAT-ów. „To efekt m.in. największej ofensywy produktowej w historii hiszpańskiej marki, w ramach której do tej pory w portfolio SEAT-a pojawiła się Ateca – pierwszy SUV marki – oraz Leon po faceliftingu. W 2017 roku SEAT wprowadził na rynek również najsilniejszą odmianę CUPRA w historii; auto o silniku 300 KM i napędzie 4×4, które do 100 km/h rozpędza się w 4,9 sekundy” – pisze portal Mototarget.pl.