Wydarzenia

„Franczyza i Biznes”: Ziebart rozwija sieć partnerską w Polsce


Amerykańska marka salonów autodetalingu Ziebart kontynuuje rozwój sieci partnerskiej w Polsce. Firma oferuje dwa modele współpracy z dealerami i właścicielami serwisów. „Mniejszy, Ziebart Express to promocyjny program partnerski w pełni finansowany przez franczyzodawcę. Ponadto, firma dostarcza maszyny, środki chemiczne i inne akcesoria wykorzystywane w pracy” – informuje „Franczyza i Biznes”. Jak deklaruje, Ziebart bierze na siebie wszystkie koszty wyposażenia placówki i realizacji usług. – Po naszej stronie jest również rekrutacja pracowników, ich wyszkolenie i wynagradzanie za pracę. Warunkiem rozpoczęcia współpracy jest konieczność posiadania salonu dealerskiego lub dobrego warsztatu o ugruntowanej pozycji na rynku oraz zadaszonej i ogrzewanej powierzchni warsztatowej. W przypadku tego konceptu nie chcemy budować placówek od zera – wyjaśnia Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska. Drugi model współpracy to bardziej tradycyjna franczyza, w ramach której trzeba zainwestować około 100 tys. zł na budynek według standardów Ziebarta. Inwestycję można prowadzić od początku lub po dwóch latach współpracy w ramach Ziebart Express przejść z promocyjnego modelu na pełną franczyzę. W takim modelu nabywcy franczyzy wykupują zamortyzowany sprzęt po promocyjnej cenie i stają się właścicielami warsztatu – czytamy w kwartalniku.

Franczyza i Biznes s. 17