Wydarzenia

Forsal, W gospodarce: BAH sprzedaje za mało aut JLR


British Automotive Holding otrzymał od Jaguar Land Rover informację potwierdzającą termin zakończenia współpracy w ramach umowy importerskiej w dniu 31 lipca 2020 r. Wcześniej BAH informował o możliwości przedłużenia kontraktu do marca 2021 roku, ale okazało się, że sprzedaje za mało aut. „Jako przyczynę nieprzedłużenia terminu obowiązywania umowy importerskiej do dnia 31.03.2021 r. JLR wskazał, iż z obecnej realizacji ustalonego budżetu sprzedaży nowych samochodów – 4 370 sztuk przez spółkę zależną od emitenta, tj. spółkę pod firmą British Automotive Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (BAP), będącą generalnym importerem samochodów marki Jaguar Land Rover, wynika iż nie jest możliwe uzyskanie przez BAP uzgodnionego przez strony poziomu sprzedaży wymaganego do przedłużenia terminu obowiązywania umowy importerskiej”– napisano w oficjalnym komunikacie.

Umowa importerska wygaśnie zgodnie z treścią jej wypowiedzenia, tj. w dniu 1 sierpnia 2020 roku. British Automotive Holding to generalny importer, wyłączny przedstawiciel na Polskę oraz dealer samochodów Jaguar, Land Rover i Aston Martin. W ciągu ponad 15 lat działalności na rynku motoryzacyjnym spółka sprzedała na polskim rynku ponad 14 tys. samochodów.

forsal.plwgospodarce.pl