Wydarzenia

Dealerski Przegląd Prasy: Startuje nowa sieć sprzedaży aut dostawczych Toyoty


W ramach programu pilotażowego Toyota rozpoczęła w Polsce budowę nowej marki Toyota Professional, skoncentrowanej na sprzedaży i obsłudze samochodów dostawczych. Pierwszy salon Toyota Professional Carolina Centrum Samochodów Dostawczych powstał w Sulejówku. Docelowo w 2020 roku ma powstać sieć salonów Toyota Professional. – To będą wysoce wyspecjalizowane obiekty, powstające w nowych lokalizacjach. Naszym celem jest stworzenie w kolejnych latach nowej sieci sprzedażowo-serwisowej Toyoty dla tej grupy aut  – informuje Tomasz Suliga, LCV manager Toyoty.

W dzisiejszym Przeglądzie Prasy znajdziecie także dane dotyczące rejestracji aut w ubiegłym miesiącu. Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, w październiku zarejestrowano w Polsce 52 721 samochodów osobowych oraz dostawczych o DMC do 3,5t, czyli o 13,27 proc. (+6 175 szt.) więcej niż rok wcześniej oraz o 33,50 proc. (+13 230 szt.) więcej niż we wrześniu 2019 roku. Liderem rynku pozostaje Skoda.

Tymczasem według najnowszego raportu PZPM i KPMG dotyczącego moto-branży w trzech pierwszych kwartałach 2019 r. w Polsce zarejestrowano 410,8 tys. nowych samochodów osobowych, o 1,9 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Ogółem od stycznia do września zarejestrowano 353,5 tys. nowych samochodów osobowych marek popularnych – o 1,3 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.