Wydarzenia

ComplexPR: Jakie marki królują w wyszukiwarkach?


Zostajemy przy rankingach, choć tym razem innego rodzaju. Firma ComplexPR informuje, że zespół analityków internetowych firmy Quickco za pomocą narzędzi statystycznych Google zbadał popularność poszczególnych marek samochodów w poszczególnych krajach świata. W statystykach uwzględniono wszystkie 193 kraje. Wyniki analizy wskazują, że niemal trzy czwarte zapytań w Google dotyczyło tylko trzech marek, z czego większość – Toyoty. Japoński koncern zajął pierwsze miejsce na liście najczęściej wyszukiwanych marek w 74 krajach, uzyskując wynik niemal o połowę lepszy, niż drugie pod względem popularności BMW, które znalazło się na szczycie listy w 51 krajach. Trzeci był koreański Hyundai, cieszący się największą popularnością w 17 krajach. Toyota zdominowała m.in. Chiny, a także Australię – podaje ComplexPR. W czterech krajach zwyciężyły miejscowe marki: we Francji Renault, w Niemczech BMW, w Szwecji Volvo i we Włoszech Fiat.

ComplexPR