Wydarzenia

ComplexPR, Interia: Toyota najczęściej wyszukiwaną marką w internecie


Wyniki badania przeprowadzonego przez brytyjską firmę ubezpieczeniową Veygo wskazują, że Toyota jest najczęściej wyszukiwaną marką samochodową w internecie. Raport w tej sprawie stworzono na podstawie informacji o 42 najpopularniejszych markach samochodowych na świecie, które w ciągu 12 miesięcy były najczęściej wyszukiwane w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – Google. „Według badań Veygo, użytkownicy internetu średnio 7,8 miliona razy miesięcznie poszukują informacji na temat Toyoty i produkowanych przez nią samochodów. Drugą najpopularniejszą marką jest Honda z wynikiem 7 mln zapytań, a trzecie miejsce zajął Ford, który był średnio wyszukiwany 6,4 mln razy na miesiąc” – czytamy w artykule. Toyota jest według badania najpopularniejsza w 57 z 171 przeanalizowanych krajów. Raport potwierdził, że w większości państw najczęściej wyszukiwanymi markami są te klasyfikowane jako popularne, a zapytania dotyczą samochodów rozważanych do zakupu.

ComplexPR, interia.pl