Wydarzenia

Brandscope: Grupa Masterlease podsumowuje i planuje


W 2017 roku Grupa Masterlease sfinansowała 11 875 samochodów, a łączna wielkość floty Grupy osiągnęła poziom 33 904 pojazdów. Zmiana stanu floty finansowanej, jaka nastąpiła w zeszłym roku, wyniosła łącznie 3 001 dodatkowych pojazdów, co stanowi wzrost o 9,7 proc. r./r. W IV kwartale 2017 Grupa Masterlease uruchomiła na platformie Master1.pl pierwszą i jedyną na polskim rynku możliwość średnioterminowego wynajmowania samochodów on-line. W ofercie dostępne są samochody nowe i używane. Klienci detaliczni oraz przedsiębiorstwa mogą wybierać spośród kilkuset ofert samochodów niemal wszystkich dostępnych w Polsce marek z możliwością sfinansowania ich w formie abonamentu, leasingu lub za gotówkę.

Zarząd Grupy ma już także plany na rozwój w 2018 roku. W najbliższym czasie w portfolio Masterlease ma się znaleźć produkt MasterBenefit. Umożliwi on pracownikom korporacji dostęp do bardziej komfortowego i konkurencyjnego pod względem cenowym sposobu użytkowania prywatnego samochodu. To nie wszystko. – W najbliższym czasie będziemy chcieli koncentrować się na działaniach zwiększających wykorzystanie nowych technologii w naszej działalności, realizując zapowiadany wcześniej kierunek rozwoju modelu biznesowego w kierunku czegoś, co nazwaliśmy CarFinTech. Chcemy także lepiej dostosować naszą ofertę do oczekiwań naszych klientów. W najbliższych dniach rozpoczniemy negocjacje z importerami aut warunków dostaw 3 000 samochodów w tym roku na potrzeby naszych nowych produktów. Jak sądzę będzie to największy kontrakt na dostawy samochodów w Polsce w tym roku – mówi Jakub Kizielewicz, prezes Grupy Masterlease.

Brandscope