Wydarzenia

Automotive News, Mitsubishi: Loire: staram się sprowadzić pewną europejskość do Mitsubishi


Bernard Loire, prezes i dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors Europe, rozmawia z Automotive News. Serwis przypomina, że Loire odszedł z Nissana jako dyrektor zarządzający w regionie Europy Zachodniej. Teraz dołącza do Mitsubishi. Automotive News chce wiedzieć dlaczego Mitsubishi zdecydowało się ustanowić sprzedaż i marketing w Europie. – Do tej pory mieliśmy tylko operacje posprzedażowe i logistyczne w Europie. Cała sprzedaż i marketing samochodów odbywała się z Tokio – zauważa rozmówca serwisu. Podkreśla, że Mitsubishi pracuje głównie z prywatnymi dystrybutorami. – Jest dużo łatwiej, gdy jesteś w tej samej strefie czasowej. Uważam też, że możemy być znacznie bliżej zrozumienia programów konsumenckich i programów marketingowych niż w przypadku siedziby głównej w Japonii – mówi przedstawiciel Mitsubishi. Serwis pyta również czy Europa jest opłacalna dla Mitsubishi. – Nie ujawniamy zysków na region. To oczywiste, że jeśli zdecydowaliśmy się zainwestować w Europie, nie możemy na tym stracić finansowo, zatem konieczne jest zwiększenie wolumenu sprzedaży. Nasza działalność jest bardzo od tego zależna, ale ma ona opierać się na połączeniu wysokich wyników sprzedaży i zróżnicowanej oferty – mówi Bernard Loire. Tematem rozmowy jest również porównanie Mitsubishi i Nissana. – Mitsubishi i Nissan mają ze sobą wiele wspólnego, ale Nissan to globalna firma, która może być europejska w Europie i amerykańska w USA, podczas gdy Mitsubishi jest firmą bardziej japońską. Staram się sprowadzić pewną europejskość do Mitsubishi – mówi Loire.

autonews.commitsubishi.pl