Wydarzenia

AAA AUTO: Polacy wierni niemieckim autom


Eksperci AAA AUTO przeanalizowali polski rynek motoryzacyjny pod kątem tego, które marki i modele stanowią „największe miłości“ Polaków w ostatnich latach. Wyniki analizy pokazują, że Polacy są szczególnie przywiązani do marek niemieckich, a ich sympatie w okresie 2016-2019 nie uległy dużym zmianom. W pierwszej trójce wśród najpopularniejszych samochodów używanych plasują się Opel Astra, Volkswagen Passat oraz Audi A4 na przemian z BMW 3. Polacy na przestrzeni ostatnich lat oferują na sprzedaż Opla Astrę w coraz starszym wieku, a więc średnio jeżdżą nim coraz dłużej. Zeszłoroczna mediana wieku wynosiła 12,1 lat, mediana z 2018 roku – 11,9 lat, z 2017 – 11,4 i z 2016 – 11,3. Natomiast jako generalnie najstarsze samochody oferowano w zeszłym roku: BMW3 (mediana wieku: 14 lat), Audi A4 (13,8 lat) i Volkswagen Golf (12,8 lat).

AAA AUTO