Wydarzenia

O tytule


Miesięcznik „Dealer” to jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. „Dealer” to ściśle sprofilowane wydawnictwo, dedykowane właścicielom, menedżerom i szefom poszczególnych działów firm dealerskich. W magazynie opisywane są sprawy rentowności całej stacji oraz jej segmentów, a także prognozy na temat nowych źródeł dochodu dealera i przyszłości rynku samochodowego w Polsce i Europie. Całość wzbogacają liczne badania, raporty i rankingi salonów, serwisów czy dealerskich działów F&I. Dzięki temu „Dealer” pełni w branży rolę ekspercką i analityczną.

 

Pismo jest również dla dealerów źródłem inspiracji, pomysłów i dobrych praktyk, które dziennikarze miesięcznika zbierają dla Czytelników z całego dealerskiego świata. Zaś dzięki współorganizacji największych branżowych imprez w Polsce (Kongres Dealerów, Forum TOP100, Salon&Serwis) wydawnictwo integruje rodzime środowisko dealerskie w kraju.

 

Miesięcznik „Dealer” to nieodłączne narzędzie dealerskiej pracy, edukacji i inspiracji:

– zbiór aktualnych branżowych informacji z Polski, Europy i świata

– „kopalnia” pomysłów i dobrych praktyk do wdrożenia od zaraz w swojej stacji

– wyznacznik dealerskiej debaty w Polsce, miejsce wymiany opinii uczestników branży

– źródło analizy rynku i scenariuszy jego rozwoju w przyszłości

– spojrzenie na branżę motoryzacyjną z perspektywy europejskiej i światowej

– pierwszy kontakt dla dealerów i medium prezentujące dealerski punkt widzenia

Ładowanie