Call tracking, czyli poprawa jakości sprzedaży i obsługi, rozmowa z Mariuszem Puzynowiczem, dyrektorem sprzedaży OTOMOTO Właśnie zadebiutowała nowa usługa OTOMOTO. Co to za narzędzie? W styczniu jako pierwszy serwis ogłoszeniowy w Polsce uruchomiliśmy call tracking. Dzięki niemu nasi klienci biznesowi będą mogli znacząco usprawnić jakość i skuteczność sprzedaży oraz obsługi klientów. Dlaczego zdecydowali się państwo na […]
Dziękujemy za wzięcie udziału w ankiecie
Ważny – i co istotne korzystny – dla dealerów wyrok wydał Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Dotyczy on firm, które kupują samochody używane z zagranicy i sprzedają je, korzystając z procedury VAT marża. Wynika z niego, że jeśli nawet dostawca samochodu pomyli się i nieprawidłowo zastosuje zwolnienie z VAT-u lub VAT marżę na fakturze sprzedażowej, nie […]
Zaskakującą – i niestety: niekorzystną dla dealerów – interpretację wydał dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie. Jeden z niezależnych dealerów zwrócił się do organu skarbowego z pytaniem dotyczącym wydatków pojawiających się w kontekście samochodów, które dealer serwisuje na rzecz klienta. Firma spytała, czy w przypadku dotankowywania serwisowanych przez nią samochodów osobowych przysługuje jej prawo do pełnego […]
Tydzień temu pod lupę wzięliśmy zagadnienie ewidencjonowania obrotu z transakcji z klientami firmowymi. Spytaliśmy Państwa, czy takie transakcje ewidencjonowane są – oprócz faktury – także za pomocą kasy rejestrującej. Wyniki są interesujące.