Google AdWords i Google Analytics – dedykowane szkolenia dla dealerów


 

Jak z wydatków na reklamę uczynić źródło zysku dla dealera? Szkolenie Google AdWords

W jaki sposób dotrzeć do swoich klientów?
Jak odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe w systemie CPC?
Przekonasz się, że Twoje działania mogą być o wiele skuteczniejsze!

Warszawa, 11 kwietnia 2018

 

Jak opanować Google Analytics i wykorzystywać go dla celów firmy dealerskiej?

Jak poprawić skuteczność strony i osiągać większą liczbę kontaktów od klientów i zapisów na jazdy próbne?
Jak efektywnie wydawać budżet?
Jak weryfikować działania agencji?

Warszawa, 12 kwietnia 2018

     lub ZAPISZ SIĘ


 

Szkolenia poprowadzi

Maciej Lewiński

Maciej Lewiński

Certyfikowany trener Google Analytics i Google AdWords

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej. W ostatnich latach przeprowadził kilkaset szkoleń i wykładów poświęconych efektywnemu wykorzystaniu Internetu w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Od 2006 roku współpracuje z małymi, średnimi i dużymi firmami, tworząc dla nich strategie obecności w wyszukiwarce Google.

Poznaniak. I jak typowy poznaniak nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto. Do tej idei przekonuje uczestników swoich szkoleń.

Od 2017 r. prowadzi szkolenia w ramach projektu #DealerMarketing. Zwycięzca konferencji ILoveMarketing 2018.


Nie kupuj kota w worku!

Zobacz wystąpienie Macieja Lewińskiego z Kongresu Dealerów 2017


Program szkoleń

 

Google AdWords – 1. dzień

 

 

Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach SEO i Google AdWords

 

 

Zasady działania Google AdWords – omówienie systemu aukcyjnego

 

 

Strategie tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords przez dealerów samochodów

 

 

Budowa struktury konta (konto, kampanie, grupy reklam)

 

 

 

Rozwijanie składowych kampanii (słowa kluczowe, teksty reklamowe, strony docelowe)

 

 

Śledzenie rezultatów

 

 

Wprowadzenie do optymalizacji kampanii

 

 

Sieć Reklamowa Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę

 

 

Remarketing w Google AdWords – potężne narzędzie śledzenia użytkowników

 

 

Weryfikacja pracy agencji – dzięki temu zoptymalizujesz wydatki i zwiększysz efekty reklam

Google Analytics – 2. dzień

 

 

Wprowadzenie do analityki w Internecie

 

 

Rozpoczęcie pracy Z Google Analytics

 

 

Najważniejsze raporty w Google Analytics dla dealerów samochodów

 

 

Cele w Google Analytics. Recepty na to, jak ustawiać najważniejsze z nich

 

 

 

Śledzenie kampanii reklamowych

 

 

Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics                                            

 

 

Niestandardowe implementacje Google Analytics


Oto, czego dowiesz się na szkoleniu Google Analytics

 

 1. Jak ocenić efektywność działań marketingowych?

2. Które metryki w Google Analytics są najważniejsze? I jak interpretować ich wartości?

3. Jak poprawnie skonfigurować Google Analytics?

4. Z jakich źródeł pozyskiwać najbardziej wartościowych użytkowników?

5. Jaki system raportowania stosować w rozmowach z zewnętrzną agencją?

6. Które elementy na stronie przyciągają uwagę użytkowników? Co ma wpływ na efektywność strony?

 


Zobacz opinie uczestników szkolenia Google Analytics

 

 
„Niesamowita porcja wiedzy praktycznej”
– Grupa Gezet, Zielona Góra, Gorzów Wielkpolski, Szczecin
„Dzięki za świetne szkolenie! Jasny i czytelny przekaz, mnóstwo konkretnych informacji do zastosowania w praktyce”
– Renault Łukasik, Ełk
 
„Bardzo dziękujemy za świetne praktyczne szkolenie”
– BMW i MINI Zdunek, Trójmiasto
 
„Dziękujemy za ogrom praktycznej wiedzy! Pozdrawiamy z Wrocławia”
– Toyota Centrum Wrocław
 
„Dziękujemy za fantastyczne, merytoryczne szkolenie. Wykładowca super ! Pozdrawiamy i polecamy”
– Grupa Auto Wimar, Warszawa, Olsztyn
„Szkolenie świetne. Mnóstwo „kalorycznych” wskazówek ;), ciekawych zastosowań, inspiracji! Polecamy!”
– Toyota Romanowski, Radom, Kielce, Kraków
 
„Dziękujemy! Świetne i bardzo ‚kaloryczne’ szkolenie 😉 Nie można się nudzić! Polecamy!”
– Opel BSP, Łódź
„Każdy kto interesuje się nowoczesnymi technologiami powinien pójść na to szkolenie. Super prowadzący, interesujące zagadnienia dla każdego, od początkującego i zaawansowanego”
– Opel Nexteam, Warszawa
 
„Świetne szkolenie, dużo wiedzy, prowadzący znakomity”
– Renault Adamowscy, Grudziądz, Starogard Gdański
 
„Szkolenie było rewelacyjne :)”
– Re-Wo, Lubin

 

Co jeszcze musisz wiedzieć o szkoleniu?

 

11.04.2018
Warszawa

Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
zobacz na mapie

12.04.2018
Warszawa

Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
zobacz na mapie

Szkolenie
Google AdWords

Dzień 1. – 11.04.2018

690 zł netto

Szkolenie
Google Analytics

Dzień 2. – 12.04.2018

690 zł netto

Pakiet szkoleń
AdWords + Analytics

Dzień 1. i 2. – 11-12.04.2018

1190 zł netto 1380

Godziny zajęć

9:30-17:00

* Szkolenie zakończy się w momencie, gdy 
odpowiemy na wszystkie pytania uczestników

Ograniczona liczba miejsc

(ze względu na warsztatowy charakter szkolenia)

Cena udziału obejmuje:

– materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
– lunch i serwis kawowy
– certyfikat ukończenia szkolenia Google Analytics i Google AdWords

 

Formularz zgłoszeniowy

Google AdWords 11 kwietnia - Warszawa / cena 690 PLN (+VAT) / od osoby bez noclegu

Google Analytics 12 kwietnia - Warszawa / cena 690 PLN (+VAT) / od osoby bez noclegu

Pakiet Google AdWords + Google Analytics / cena 1190 PLN (+VAT) / od osoby bez noclegu

Cena obejmuje:
uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, przerwy kawowe, lunch, certyfikat

Poproszę o fakturę w wersji elektronicznej

Dane uczestnika/ów szkolenia:

Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:

Dane do faktury

Nazwa firmy: NIP:
Ulica i numer: Kod pocztowy i miasto:
Uwagi:

Na podane adresy email wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 10 dni przed terminem szkolenia. Po przekroczeniu tego terminu, wycofujący udział zobowiązany jest do pokrycia kosztów uczestnictwa.