Wydarzenia

Szkolenie z Google Analytics dedykowane dla dealerów


 

Jak opanować Google Analytics i wykorzystywać go dla celów firmy dealerskiej?

Jak poprawić skuteczność strony i osiągać większą liczbę kontaktów od klientów i zapisów na jazdy próbne?
Jak efektywnie wydawać budżet?
Jak weryfikować działania agencji?

Warszawa, 12 grudniaZobacz program     lub ZAPISZ SIĘ


Zobacz opinie uczestników pierwszego szkolenia

 

 
„Niesamowita porcja wiedzy praktycznej”
– Grupa Gezet, Zielona Góra, Gorzów Wielkpolski, Szczecin
„Dzięki za świetne szkolenie! Jasny i czytelny przekaz, mnóstwo konkretnych informacji do zastosowania w praktyce”
– Renault Łukasik, Ełk
 
„Bardzo dziękujemy za świetne praktyczne szkolenie”
– BMW i MINI Zdunek, Trójmiasto
 
„Dziękujemy za ogrom praktycznej wiedzy! Pozdrawiamy z Wrocławia”
– Toyota Centrum Wrocław
 
„Dziękujemy za fantastyczne, merytoryczne szkolenie. Wykładowca super ! Pozdrawiamy i polecamy”
– Grupa Auto Wimar, Warszawa, Olsztyn
„Szkolenie świetne. Mnóstwo „kalorycznych” wskazówek ;), ciekawych zastosowań, inspiracji! Polecamy!”
– Toyota Romanowski, Radom, Kielce, Kraków
 
„Dziękujemy! Świetne i bardzo ‚kaloryczne’ szkolenie 😉 Nie można się nudzić! Polecamy!”
– Opel BSP, Łódź
„Każdy kto interesuje się nowoczesnymi technologiami powinien pójść na to szkolenie. Super prowadzący, interesujące zagadnienia dla każdego, od początkującego i zaawansowanego”
– Opel Nexteam, Warszawa
 
„Świetne szkolenie, dużo wiedzy, prowadzący znakomity”
– Renault Adamowscy, Grudziądz, Starogard Gdański
 
„Szkolenie było rewelacyjne :)”
– Re-Wo, Lubin

Nie kupuj kota w worku!

Zobacz wystąpienie Macieja Lewińskiego z Kongresu Dealerów 2017


Jest co najmniej 7 powodów, by uczestniczyć w szkoleniu

 


1. Minimum teorii, maksimum praktyki.
Szkolenie ma charakter warsztatów z komputerami. Przez ponad 7 godzin, na własnym koncie Google Analytics, wykonasz szereg praktycznych ćwiczeń.
2. Nauczysz się Google Analytics, dzięki czemu to narzędzie będzie dostarczało Ci tylko cennych wskazówek. Dowiesz się, jakie raporty są kluczowe dla dealerów samochodów i zyskasz wiedzę, jak ustawiać cele.
3. Zyskasz wiedzę, jak powinien być skonstruowany system rozliczeń z agencją i w jaki sposób kontrolować jej działania. Jeśli agencja będzie wynagradzana jedynie według procenta zainwestowanych przez Ciebie środków, nie będzie miała motywacji do zwiększania efektywności działań!
 
4. Podniesiesz skuteczność swoich działań marketingowych, optymalizując wydatki na marketing w Internecie. W końcu zaczniesz trafiać dokładnie do tych klientów, na których naprawdę Ci zależy!

5. Dowiesz się, w których miejscach przecieka Ci budżet marketingowy,
a strona marnuje pieniądze. Zrobisz to już na zajęciach. Wystarczy, że poznasz odpowiednie narzędzia.

6. Pozyskasz wiedzę na temat źródeł ruchu
, z jakich pochodzą Twoi potencjalni klienci i jakie wpisują słowa kluczowe w wyszukiwarkę, aby umówić się na jazdę próbną lub przegląd.

7. Ze szkolenia wyjdziesz zadowolony.
Szkolenie nie skończy się, dopóki prowadzący nie odpowie na wszystkie Twoje pytania. Zakład?
Maciej Lewiński

Maciej Lewiński

Certyfikowany trener Google Analytics i Google AdWords.

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej. W ostatnich latach przeprowadził kilkaset szkoleń i wykładów poświęconych efektywnemu wykorzystaniu Internetu w działaniach marketingowych i sprzedażowych. Jest także trenerem w ramach Akademii Google Partners, gdzie podnosi kompetencje agencji SEM i domów mediowych. Wiedza przekazywana podczas jego szkoleń nie pochodzi z podręczników i nie jest zbiorem ogólnych zasad, a wynika z doświadczenia i liczb.

Jego siłą jest sztuka władania analityką internetową niczym kompasem. Prowadzi efektywne kampanie linków sponsorowanych, które gwarantują zwrot z zainwestowanych w reklamę pieniędzy. Strony internetowe zmienia w skuteczne narzędzia sprzedaży i pozyskiwania leadów. Analizuje dane, by dostarczać informacji o osobach odwiedzających strony internetowe. Wiedzą na temat tego, jak robić to samodzielnie, dzieli się podczas szkoleń.

Wielokrotnie był prelegentem podczas najważniejszych konferencji branżowych. Doskonale znają go uczestnicy m.in. M@ilMyDay, I <3 marketing czy Akademii Google dla Agencji. W 2017 r. wystąpił na Kongresie Dealerów Samochodów.

Jest przekonany, że dobrze skonfigurowany Google Analytics nie oszukuje, ale pokazuje, które działania marketingowe są dochodowe, a z których jak najszybciej trzeba zrezygnować.

Poznaniak. I jak typowy poznaniak nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto. Do tej idei przekonuje uczestników swoich szkoleń.


Program warsztatów

Co jeszcze musisz wiedzieć o szkoleniu?

12.12.2017
Warszawa

Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
zobacz na mapie

 

Warsztaty skierowane do:
– pracowników działu marketingu
– kierowników i dyrektorów sprzedaży, którzy odpowiadają również za działania marketingowe
– osób zarządzających odpowiedzialnych także za wydawany budżet marketingowy
– pracowników firm dealerskich odpowiedzialnych za współpracę z zewnętrznymi agencjami marketingowymi

 

Cena uczestnictwa:

690 zł + VAT

 

12 grudnia 2017
Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51, Warszawa

Zgłaszam udział!
 

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz!

Michał Borkowski
tel. 608-050-885
borkowski@dealerconsulting.pl

Godziny zajęć
9:30-17:00
* Szkolenie zakończy się w momencie, gdy odpowiemy na wszystkie pytania uczestników.

Ograniczona liczba miejsc
(ze względu na warsztatowy charakter szkolenia)

Udział w szkoleniu obejmuje:
– materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
– lunch i serwis kawowy
– certyfikat ukończenia szkolenia Google Analytics

Formularz zgłoszeniowy

690 PLN (+VAT) / od osoby bez noclegu

Poproszę o fakturę w wersji elektronicznej

Cena obejmuje:
uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, przerwy kawowe, lunch, certyfikat

12 grudnia - Warszawa

Dane uczestnika/ów szkolenia:

Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:

Dane do faktury

Nazwa firmy: NIP:
Ulica i numer: Kod pocztowy i miasto:
Uwagi:

 

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz!

Michał Borkowski
tel. 608-050-885
borkowski@dealerconsulting.pl

 

Ładowanie