#DealerMarketing


 

Zapis na newsletter Szkolenia Archiwalne publikacje

 

 

 

W najbliższym czasie przeprowadzimy dedykowane szkolenia dla dealerów samochodów:

Jak z wydatków na reklamę uczynić źródło zysku dla dealera? Szkolenie Google AdWords – 11.04.2018 (Warszawa)

Jak opanować Google Analytics i wykorzystywać go dla celów firmy dealerskiej? 12.04.2018 (Warszawa)

Facebook jako narzędzie marketingowe dealera – (Warszawa) więcej informacji wkrótce

 

 


 

Czy chcesz dostawać cotygodniowy newsletter #DealerMarketing na skrzynkę mailową?

W newsletterze opisujemy dealerskie działania z zakresu marketingu (w szczególności internetowego), pokazujemy inspiracje i dobre praktyki, które najczęściej możesz wdrożyć u siebie od zaraz.

Jeśli chcesz dostawać podobne informacje, zapisz się do newslettera



 


 

➡ Przyszłość należy do wideo

29.03.2018

W natłoku przekazów reklamowych przebicie się z własnym jest trudne jak nigdy. Aby się wyróżnić, warto przemyśleć produkcję autorskich materiałów wideo…

Jak lepiej wykorzystać Facebooka?

21.03.2018

Ostatnio byliśmy na piątej edycji największej konferencji marketingowej w Polsce – I Love Marketing & Social Media. Mocno nadstawialiśmy uszu, by dowiedzieć się o nowościach i inspiracjach, które mogą uwzględnić we własnych działaniach działy marketingu w salonach samochodowych. Dzielimy się kilkoma spostrzeżeniami prelegentów – przede wszystkim związanymi z Facebookiem… 

➡ 8 marca na Facebooku. Kto wygrał ten dzień?

15.03.2018

Za nami marcowe święto kobiet, dlatego tym razem postanowiliśmy zbadać aktywność na facebookowych kontach dealerów właśnie w tym dniu. Jedno jest pewne – nie zapomnieliście o kobietach. Łącznie z okazji 8 marca opublikowaliście aż 545 postów!  Poniżej w sześciu punktach piszemy o tym, kto wygrał Dzień Kobiet na Facebooku…

 

➡ 12 wyróżniających się postów lutego na Facebooku

8.03.2018

W kalendarzu i za oknem zrobił się już marzec, a my postanowiliśmy przyjrzeć się Waszej lutowej aktywności na Facebooku. A działo się naprawdę sporo. Przez 28 dni lutego opublikowaliście łącznie ponad 7 tys. postów. Średnia dzienna liczba postów w lutym wyniosła 0,38. To nieco więcej niż w całym 2017 r., gdy średnia wyniosła 0,35 posta…

 

➡ Case Sobiesław Zasada Automotive: Facebook wspiera sprzedaż

1.03.2018

Zima to gorący czas w dealerskich salonach. Coraz większe wsparcie dla działań sprzedażowych stanowi marketing internetowy. W grudniu udaną kampanię na Facebooku przeprowadziła firma Sobiesław Zasada Automotive. Dziś publikujemy tekst na ten temat, który ukazał się na łamach najnowszego wydania miesięcznika „Dealer”…

 

➡ Już jest! Raport „Dealerzy na Facebooku” dostępny do pobrania

21.02.2018

Raport „Dealerzy na Facebooku” przygotowany w ramach projektu #DealerMarketing miesięcznika „Dealer” właśnie ujrzał światło dzienne. Wzięliśmy w nim pod lupę 689 profili dealerów, na których w okresie prowadzenia badania pojawiło się blisko 6,2 tys. postów. Którzy z dealerów są najaktywniejsi na Facebooku? Którzy najskuteczniej angażują swoją społeczność? A którzy mogą pochwalić się największą liczbą polubień? Na te wszystkie pytania odpowiada raport #DealerMarketing…

 

➡ Chcecie zwiększyć liczbę fanów o 14 proc.? Zróbcie konkurs! 

15.02.2018

Powyższa rada to z naszej strony trochę prowokacja. Faktycznie na Facebooku można zorganizować konkurs, dzięki któremu liczba fanów zwiększy się o kilka, a nawet kilkadziesiąt procent. Dealerzy, którzy organizowali w ostatnim czasie konkursy, powiększyli grono fanów właśnie średnio o 14 proc. Organizując takie zabawy w mediach społecznościowych, należy jednak przestrzegać kilku zasad, bo źle zorganizowany konkurs może przynieść szkody w postaci blokady profilu na Facebooku oraz konsekwencji prawnych…

 

15 najlepszych postów stycznia na Instagramie

8.02.2018

Wam też styczeń zleciał tak szybko? Nie zdziwilibyśmy się, gdybyście odpowiedź brzmiała: tak. Dla wielu z Was był to z pewnością pracowity okres. Gdy przypatrzyliśmy się Waszej aktywności na Instagramie, okazało się, że przez 31 dni stycznia opublikowaliście łącznie ponad tysiąc postów, które uzyskały ponad 60 tys. reakcji (komentarz lub like). Coś jeszcze o styczniu? Średnio publikowaliście 0,19 posta dziennie, ale w przypadku 19 profili średnia wyniosła ponad 0,5 posta na dzień. W styczniu powiększyliście swoje grono followersów statystycznie o 4,4 proc., ale w przypadku 13 profili wzrost był co najmniej dziesięcioprocentowy…

 

➡ Wiemy, kiedy publikować posty, by uzyskać największą liczbę reakcji

31.01.2018

Cały czas pracujemy nad raportem „Dealerzy na Facebooku”. Uwzględniliśmy w nim ostatecznie 716 Waszych profili, więc materiału do analiz nie brakuje. Mamy już pierwsze ciekawe obserwacje, którymi chcemy się z Wami podzielić. Jednym z obszarów, któremu się przyjrzeliśmy, jest zależność między czasem, w których publikujecie treści w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie – a liczbą reakcji fanów. Rezultaty są dosyć zaskakujące…

 

➡ Z tych 30 hashtagów dealerzy korzystają najczęściej

25.01.2018

Hashtag to w ostatnim czasie jeden z najpopularniejszych zwrotów w marketingu internetowym. To słowo lub sformułowanie rozpoczynające się od znaku #. W kontekście działań marketingowych prowadzonych przez Was hashtagi przydadzą się przede wszystkim na Instagramie, chociaż wykorzystywane są także na Facebooku i Twitterze…

 

➡ Nie przeocz tych 11 filmów dealerów z YouTube’a

17.01.2018

O dealerskich produkcjach wideo już pisaliśmy. Wtedy skupialiśmy się jednak na aktywności na Facebooku. Dostaliśmy od Was jednak kilka maili, w których pisaliście, byśmy przyjrzeli się filmom zamieszczanym na YouTube. Nie ma problemu! I choć Wasza aktywność w tym kanale jest mniejsza niż na Facebooku, to udało nam się znaleźć konta, na których miesięczna liczba wyświetleń przekracza milion. Większe zestawienie dotyczące dealerskiej aktywności na YouTube obiecujemy Wam w najbliższych tygodniach. Dziś publikujemy dla Was selekcję 11 filmów, które zostały opublikowane w 2017 r. i wyróżniały się ciekawą zawartością oraz dużą liczbą wyświetleń…