Wydarzenia

Google AdWords – dedykowane szkolenia dla dealerów


 

Jak z wydatków na reklamę uczynić źródło zysku dla dealera? Szkolenie Google AdWords

W jaki sposób dotrzeć do swoich klientów?
Jak odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe w systemie CPC?
Przekonasz się, że Twoje działania mogą być o wiele skuteczniejsze!

Warszawa, 11 kwietnia 2018

 

     lub ZAPISZ SIĘ


 

Jest co najmniej 9 powodów, by uczestniczyć w szkoleniu

 

1. Zyskasz wiedzę na temat możliwości, jakie oferuje Google AdWords. Nawet jeśli nie prowadzisz tych kampanii samodzielnie, chyba chcesz wiedzieć, że AdWords daje możliwość wyświetlania różnych reklam, np. w zależności od pogody? Pierwszy śnieg może być dobrą okazją do pozyskania klientów na wymianę opon. Takich działań możesz wymagać też od agencji, bo spersonalizowana reklama to o wiele wyższa skuteczność!
2. Poznasz Google AdWords nie w teorii, a w praktyce. Szkolenie ma charakter warsztatów z komputerami. Przez ponad 7 godzin, na własnym koncie Google AdWords, wykonasz szereg praktycznych ćwiczeń.

3. Poznasz wiele dodatkowych narzędzi,
które ułatwią Ci prowadzenie kampanii w systemie Google AdWords i zwiększą ich efekty. Wiele z nich jest darmowych.
 4. Dowiesz się, jak ustawiać słowa kluczowe, po których użytkownicy znajdą Twoją stronę. Dostarczymy Ci wiedzy, jakie powinny być to słowa oraz ile powinno ich być. Nie zapomnimy powiedzieć Ci, czemu warto korzystać też z „wykluczeń”. Chyba nie chcesz, by Twój salon wyświetlał się w kontekście kradzieży aut?

5. Powiemy Ci, jak pozyskiwać na stronę użytkowników, na których najbardziej Ci zależy.
Czy lepiej, by w reklamę kliknęło 10 osób z Twojego miasta czy 20 osób z drugiego końca Polski? Płacisz przecież za każde kliknięcie!
6. Wytłumaczymy Ci, jak dobrze korzystać z remarketingu. Użytkownik był na Twojej stronie, ale nie skorzystał z usług salonu lub serwisu? Możesz go niejako „śledzić” i wyświetlać reklamy na stronach, które odwiedza później. Takie działani są bardzo skuteczne, choć niewielu dealerów z nich korzysta.
7. Dowiesz się, jak optymalizować wydatki na kampanie w systemie CPC. Wykorzystasz tę wiedzę także w rozmowach z agencją. Dzięki temu ograniczysz wydawane środki albo – przy takich samych kosztach – osiągniesz zdecydowanie lepsze efekty.

8. Ze szkolenia wyjdziesz zadowolony.
Szkolenie nie skończy się, dopóki prowadzący nie odpowie na wszystkie Twoje pytania. To norma na naszych szkoleniach.
9. Przez 30 dni po szkoleniu masz bezpłatne wsparcie mailowe od prowadzącego. Jeśli po powrocie ze szkolenia pojawią się jakieś wątpliwości, ustawienie któregoś z parametrów będzie sprawiało problem albo gdy po prostu czegoś zapomnisz, Maciek Lewiński jest do Twojej dyspozycji!

 


 

Szkolenie poprowadzi

Maciej Lewiński

Maciej Lewiński

Certyfikowany trener Google Analytics i Google AdWords

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej. W ostatnich latach przeprowadził kilkaset szkoleń i wykładów poświęconych efektywnemu wykorzystaniu Internetu w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Od 2006 roku współpracuje z małymi, średnimi i dużymi firmami, tworząc dla nich strategie obecności w wyszukiwarce Google.

Poznaniak. I jak typowy poznaniak nie lubi wyrzucać pieniędzy w błoto. Do tej idei przekonuje uczestników swoich szkoleń.

Od 2017 r. prowadzi szkolenia w ramach projektu #DealerMarketing. Zwycięzca konferencji ILoveMarketing 2018.


Nie kupuj kota w worku!

Zobacz wystąpienie Macieja Lewińskiego z Kongresu Dealerów 2017


 

Program szkolenia Google AdWords

 

 

Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach SEO i Google AdWords

 

 

Zasady działania Google AdWords – omówienie systemu aukcyjnego

 

 

Strategie tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords przez dealerów samochodów

 

 

Budowa struktury konta (konto, kampanie, grupy reklam)

 

 

 

Rozwijanie składowych kampanii (słowa kluczowe, teksty reklamowe, strony docelowe)

 

 

Śledzenie rezultatów

 

 

Wprowadzenie do optymalizacji kampanii

 

 

Sieć Reklamowa Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę

 

 

Remarketing w Google AdWords – potężne narzędzie śledzenia użytkowników

 

 

Weryfikacja pracy agencji – dzięki temu zoptymalizujesz wydatki i zwiększysz efekty reklam


 

 

Co jeszcze musisz wiedzieć o szkoleniu?

 

11.04.2018
Warszawa

Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
zobacz na mapie

cena: 690 zł netto

Godziny zajęć

9:30-17:00

* Szkolenie zakończy się w momencie, gdy 
odpowiemy na wszystkie pytania uczestników

Ograniczona liczba miejsc

(ze względu na warsztatowy charakter szkolenia)

Cena udziału obejmuje:

– materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
– lunch i serwis kawowy
– certyfikat ukończenia szkolenia Google AdWords

 

Formularz zgłoszeniowy

 

Google AdWords 11 kwietnia - Warszawa / cena 690 PLN (+VAT) / od osoby bez noclegu

Cena obejmuje:
uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, przerwy kawowe, lunch, certyfikat

Poproszę o fakturę w wersji elektronicznej

Dane uczestnika/ów szkolenia:

Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko: Telefon:
E-mail:

Dane do faktury

Nazwa firmy: NIP:
Ulica i numer: Kod pocztowy i miasto:
Uwagi:

Na podane adresy email wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 10 dni przed terminem szkolenia. Po przekroczeniu tego terminu, wycofujący udział zobowiązany jest